Voor Ondernemers

De app voor bar, café, kroeg en terras reserveringen

Staat jouw locatie er al in?

Download nu de app

Een kleine selectie van een groot aantal ondernemers die ons initiatief gaan gebruiken:

Reserveringen 2.0(20)

Reserverings platform 2.0

Alle bars, kroegen, cafe’s en terrassen binnen handbereik voor de gasten. Zorgt voor maximale en efficiente bezetting voor de ondernemers.

Ontzorg de ondernemer

Behoudt zelf de regie,  bepaal zelf wat je instelt. Maak bar en/of terras locaties aan, welk tijdstip hoeveel gasten. Flexibele timeslots, minimale of maximale tijd per bezoek. Hoeveel plekken vrijgegeven voor reservering.

Voorkom wachtrijen

Gasten zien real-time de beschikbaarheid en weten dus of er plek is. Die reserveren dan gelijk voordat ze naar jouw locatie komen.

NU Beschikbaar op 

iOS & Android

Download de GRATIS app

Je hebt minimaal 1 smartphone of tablet nodig om de QR codes van de tickets van gasten te scannen.

Overview

Een overzicht van de reserveringen met het aantal gasten per reservering zodat je weet waar je aan toe bent en hoeveel gasten je kan verwachten.

Tickets met QR code

Ontvang de gasten en scan de QR code.

Walk-in

Creëer zelf reserveringen als er toch nog passanten zijn.

Meldingen

Gasten en personeel krijgen een melding als het bijna tijd is om te vertrekken.

Meer informatie voor Ondernemers

“ZO PROBEREN WIJ ERVOOR TE ZORGEN DAT EEN ONDERNEMER ZIJN BEZETTING KAN MAXIMALISEREN”

Hoe het werkt voor Ondernemers..

Voorkom wachtrijen. Eenmalig investeer je wat van jouw kostbare tijd om een gepersonaliseerd ondernemers account aan te maken. Je hebt minimaal 1 smartphone of tablet nodig om de QR codes op de tickets te scannen. Je behoudt zelf de regie. De app is gemaakt om jou te ontzorgen. Je bepaalt zelf wat je instelt. Bepaal bijvoorbeeld flexibel op welk tijdstip er hoeveel gasten welkom zijn op 1 of meerdere locaties. Je kan dynamisch het aantal werknemers en gasten bepalen. Bepaal zelf (per dag) of je gebruik maakt van een maximale tijd per bezoek en hoeveel plekken er worden vrijgegeven voor reservering. Bekijk een high-level overzicht van de reserveringen met het aantal gasten per reservering zodat je weet waar je per dag(deel) aan toe bent en hoeveel gasten je kan verwachten. Krijg meldingen als het tijd is voor gasten om te vertrekken. Tevens bevat de app een wachtlijst– en no-show functionaliteit en de mogelijkheid om zelf nieuwe reserveringen te maken voor gasten zonder smartphone die zich telefonisch melden of toevallige passanten.

Achtergrond informatie voor Ondernemers..

Eindelijk mogen de ondernemers (weleens waar met max 30 personen) per 1 juni open. Daarom zijn wij gaan kijken naar de welke problemen deze ondernemers dan tegenkomen. Wij zien in eerste instantie dat er veel gasten telefonische een reserveringen zullen proberen te maken. In tegenstelling tot restaurants die vaak al een reservering systeem hebben, maar die faciliteren niet de operationele functionaliteiten die gepaard gaan met de dynamiek van een bar, kroeg, café of terras in combinatie met de snel veranderende regelgeving. Ondernemers willen liever bezig zijn met gasten te bedienen dan reserveringen aan te nemen en puzzelen met aantallen.

Aangezien er momenteel een maximum is van 30 personen zou een ondernemer kunnen aangeven dat er op een bepaalde dag en in een bepaald tijdsblok bijvoorbeeld 2 werknemers kunnen zijn. Dit geeft op een locatie automatisch plaats vrij voor 28 gasten. Dit moet natuurlijk zo flexibel mogelijk gaan, een woensdag ochtend is immers anders dan een zaterdag middag.

Tevens zou de reservering een flexibel instelbaar timeslot moeten bevatten met een maximale tijd om zo ook de mogelijkheid aan andere gasten te geven voor een bezoek aan hun onderneming. Immers willen de ondernemers niet dat iemand met 2 kopjes koffie een hele dag blijft zitten en meerdere kranten leest, dan loopt de ondernemer omzet mis.

Soms plannen gasten hun bezoek ver van tevoren, maar soms lopen mensen door de stad en hebben spontaan zin in een drankje en een hapje op een terras. Het moet voor gasten zo simpel mogelijk zijn om een reservering te kunnen maken. Gewoon invoeren hoeveel personen en zien op een kaartje of op een lijst, hier is nu plaats of daar komt op een bepaald tijdstip plaats, selecteer je slot en ontvang een ticket. Als er gereserveerd is dan kunnen gasten deze reservering zelf wijzigen bijvoorbeeld een persoon minder of geheel annuleren.

Als de gast arriveert dan scant het personeel de QR code op de ticket en wijst ze naar hun plaats. Als er een verandering is zoals een persoon minder dan kan het personeel ook de reservering wijzigen. Als de gereserveerde tijd bijna voorbij is (flexibel in te stellen) dan ontvangt de gast en het personeel een melding dat het tijd is om te vertrekken. Dan heeft het personeel nog even de tijd om de tafel reinigen en vervolgens staan de volgende gasten alweer klaar.

Als er een gast niet op tijd is gescand, bijvoorbeeld omdat ze te laat zijn of door een algehele no-show dan komt de slot automatisch vrij om geboekt te worden voor nieuwe gasten. Tevens kunnen gasten zich aanmelden voor een wachtlijst zo dat ze een melding ontvangen als er een plaatst beschikbaar is bij hun favoriete onderneming. Maar dan gaan we gaan nog een stap verder, gasten kunnen een zoekopdracht maken voor bijvoorbeeld: vanavond, Amsterdam centrum, 4 personen, 3 uurtjes. Zodra er ergens een plaats beschikbaar komt dan krijgt die gast een melding en kan deze optie direct reserveren.

Wij leren graag van jouw horeca expertise welke scenario’s de meeste impact hebben op de uitvoering van het horeca ondernemen in combinatie met de geldende regelgeving van 1 juni. Tevens zouden wij het een eer vinden om jou als ambassadeur van ons initiatief te mogen verwelkomen. Dit zou de impact van onze missie om zo veel mogelijk horecaondernemers te helpen enorm ondersteunen.

Help, door ons initiatief te delen!

Download nu de app

Extra info:

FAQ

Ondernemers

Alle voordelen op een rij....

FAQ

Gasten

Gemakkelijk jouw plekje reserveren.. Lees verder...